בנות ברק פרק 8 - הפרק המלא לצפייה ישירה!

 בנות ברק פרק 8 המלא לצפייה ישירה​

"בנות ברק", שעלתה אתמול (ה') ב-HOT, מקבצת חמש נשים חרדיות ופותחת חרך הצצה נוסף אל העולם החרדי לטובת החילוני הסקרן. כל הנשים פה הן פורצות דרך, עצמאיות כלכלית ומנהלות חשבון אינסטגרם (אבל רק בשביל העבודה). כולן אמיצות, כמובן, כי גם אם הן ממוקמות בשוליים הפרומים של העולם החרדי ולא במרכז האדוק שלו, כפי שאולי משתמע מהסדרה, הן עדיין צריכות להתייצב באומץ מול הביקורת או אפילו הנידוי שהן יחוו על שהעזו ללכת נגד הזרם.

לצפייה בפרק המלא לחצו כאן!

 

דמויות הסדרה בנות ברק פרק 8:​

ננה הלפרין, נצר למשפחת האופטיקה. היא מעושרת של ממש שחיה בוילה מפוארת עם בריכה וחדר כושר. ומשתפת את העוקבות שלה באינסטגרם בריצות שלה בנמל תל אביב. עפרה "חיבורים" שמעוני - וכן, זה שם חיבה מושלם - היא פרסומאית, יזמית ובעלת מגזין לעיצוב הבית. שמזכירה את אירית רחמים של המגזר רק בלי מחשופים ובדציבל אחד נמוך יותר. אסתי סוקולובסקי היא ה-מאפרת הכי מוכרת במגזר. ויש לה יותר מ-40 אלף עוקבות שרק מתות שהיא תעשה להן שפכטל על הפנים. סימי הרשקופ, הגיבורה המעניינת מכולם לדעתי, היא בעלת חשבון האינסטגרם הפופולרי "דוסלב". מעין גרסה צנועה ל"ישראל בידור" - והיא מקפידה לדווח על נושאים חיוביים (נטלי דדון מתקרבת לדת!). את החמישיה סוגרת יעל זילברמן, בעלת עסק לפאות ורחמנא ליצלן גם שמאלנית מוצהרת.

הסדרה מביאה סוף סוף למסך את הנשים החרדיות. כנראה קבוצת האוכלוסייה הכי גדולה בישראל שלא זוכה לייצוג פוליטי (כי כך החליטו הרבנים). צריך רק מפגש קצרצר איתן בשביל להבין כמה הן חזקות, עצמאיות, יוזמות ופורצות דרך. ובכל זאת, בכל מה שקשור לזכות שלהן לקבל החלטות מהותיות לגבי גורלן הן לוקחות צעד אחורה ומשאירות רק לגברים לשחק במגרש. זה מכעיס ומאכזב בעיקר בשבילן. יחד עם זאת, עד לפני מספר שנים סדרה כמו "בנות ברק" הייתה נשמעת כמו פנטזיה רחוקה שבוודאי הייתה גורמת לציבור החרדי לצאת לרחובות, לשרוף פחים ולהפגין, והנה היום היא עולה בדממה מוחלטת, שלא לומר אדישות. דווקא האגביות הזאת היא כנראה הדבר המשמח ביותר ב"בנות ברק", על אף כל חסרונותיה.

בנות ברק פרק 8בנות ברק פרק 8 לצפייה ישירהבנות ברק לצפייה ישירהבנות ברק כל הפרקים המלאים.​

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה