בוגד פרק 4 - הפרק המלא לצפייה ישירה!

 בוגד פרק 4 המלא לצפייה ישירה​

עלילת הסדרה בוגד פרק 4:​

טיסה מס' 370 של מלזיה אירליינס יצאה במרץ 2014 מקואלה לומפור, אבל לא הגיעה לבייג'ינג. למעשה, היא נעלמה בדרך מהמכ"ם. העולם בהה בתדהמה על המסכים: כיצד יכול במאה ה-21 מטוס שלם להיעלם, בלי שאף מערכת תזהה מה בעצם קרה לו בכלל? התעלומה העצובה נפתרה יותר משנה לאחר מכן, כששברים מכלי התעופה נמצאו בים.

לצפייה בפרק המלא לחצו כאן!

ומה אם זה היה קורה למטוס שיצא מישראל? זאת נקודת המוצא של "בוגד", הסדרה החדשה של הוט שכתבו רון לשם ועמית כהן, שכל אחד מהם אתם מכירים משלל פרויקטים בטלוויזיה בנפרד, וביחד הם היו שותפים גם ל"שטח הפקר" וכמובן ל"שעת נעילה". לצד התסריטאים הכוכבים, מביים אסף פולונסקי ("שבוע ויום"). במוקד הסדרה נמצאת, אם כן, אחת החרדות הישראליות האולטימטיביות: מטוס שהמריא מנתב"ג ונעלם בדרך להודו, וכעת כולם - שירותי הביטחון וכמובן המשפחות עצמן, מנסים להבין מה עלה בגורלם, כשהחרדות הישראליות הולכות לכל כיוון, מבגידה ועד טעות אנוש פטאלית.

תמונת הנושא של הסדרה:​

 

הגיבור העיקרי הוא דן מלכה (עוז זהבי), פרח ביון אמביציוזי בשב"כ שמשמש גם כמספר. המפקדת הבכירה בחמ"ל בשדה, בעלת השם המשונה דוצי (אורנה בנאי), מצמידה אותו לג'ורג'י (ליאור אשכנזי), איש שב"כ לשעבר שהתעוור בשירות, שלמרבה האימה אשתו ושני ילדיו נמצאים על הטיסה. הוא מתעקש להצטרף לצוות החקירה, ולמעשה מכאן ואילך הוא רודה במלכה שנאלץ לסייע לו בכל דרישה. בין השניים, סביר להניח, תתפתח לאורך מסעם איזו מערכת יחסים דמוית "ניחוח אישה". אבל בשני הפרקים הראשונים שנשלחו לעיתונאים זה בעיקר מפגן של העלבות.

הם לא היחידים שמחפשים תשובות. רווית (ניב סולטן, אחת עם רקורד של סדרות ביון ישראליות שמתרחשות בהן דרמות על מטוסים). מגלמת צעירה מזרחית מטבריה, שאחיה (עדי אלון), צל"שניק מאחד המבצעים ברצועת עזה, נמצא על המטוס. רווית מגלה לתדהמתה שאחיה התאהב בבת זוג ערביה, וכי הוא חבר לקבוצה פוסט-קולוניאלית רדיקלית. בינתיים, מעצבת שמלות הכלה מיקי טסה (נטע פלוטניק), שבעלה היה על המטוס. נאלצת להתמודד עם העובדה שגם גרושתו נסעה יחד איתו, וזה אפילו לא הסוד היחיד שעולה לפתע. בזירה שלישית, נוה צור ("שישו ושמחו") נותר מאחור כשאביו נמצא על הטיסה.

בוגד פרק 4 לצפייה ישירה, בוגד פרק 4, בוגד לצפייה ישירה, בוגד כל הפרקים המלאים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה