פאודה עונה 3 פרק 11 לצפייה ישירה

פאודה עונה 3 פרק 11 לצפייה ישירה

לצפייה בפרק המלא כנסו ללינק הזה:


בפאודה עונה 3 החדשה יחידת המסתערבים מתמודדת עם משימה חדשה: לפגוע בתשתית החמאס בגדה ולהגיע לראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה. לצורך כך דורון קביליו מושתל בכפר באזור החברון, עובד כמאמן אגרוף ונקשר לצעיר פלסטיני ששמו: "עלא דקה" מלא פוטנציאל להצליח בענף, שאביו הוא במקרה בכיר בחמאס שהשתחרר מהכלא אחרי 20 שנה. ההתפתחויות במהלך העונה מובילות את דורון קביליו ואת צוות המסתערבים שלו, לפעילות ולאזורים קשים במיוחד, שעד כה נמנעו מלפעול בהם בעקבות הצפיפות והקושי להטמע באזור, לנוכח הסכנה הגדולה לחייהם.
לסדרה מצטרפת העונה מרינה מקסימיליאן, בתפקיד ראש דסק עזה בשירות הביטחון הכללי.

פאודה פרק 11: כל הפרקים של העונה החדשה עונה 3 פאודה לצפייה ישירה רק אצלנו, פאודה היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמה ואקשן שעלתה לשידור ב-15 בפברואר 2015 בערוץ yes Oh. את הסדרה יצרו העיתונאי אבי יששכרוף והשחקן ליאור רז. השניים התבססו בין היתר גם על חוויותיהם האישיות, רז שירת ביחידת דובדבן ויששכרוף משמש ככתב וכפרשן לענייני ערבים של אתר וואלה! ובעבר של קול ישראל. לסדרה ייעצו בין היתר גם גונן בן יצחק, רכז ביטחון בשב"כ ואיש סיירת מטכ"ל לשעבר, אבירם אלעד, יוצא יחידת דובדבן, ועמוס הראל, הפרשן הצבאי של עיתון "הארץ".


לצפייה בכל הפרקים המלאים של פאודה כנסו ללינק הזה:


תגובה 1:

  1. As stated by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason women in this country get to live 10 years more and weigh an average of 42 pounds lighter than us.

    (And really, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret diet and absolutely EVERYTHING to do with "HOW" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", not "what"...

    Click on this link to see if this easy quiz can help you find out your true weight loss possibility

    השבמחק